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Mensaje de Digital River sobre mejoras

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Toymaster
Captain Sea Hawk
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Mensaje de Digital River sobre mejoras Empty Mensaje de Digital River sobre mejoras

Mensaje por Captain Sea Hawk Vie Ago 03, 2012 1:25 pm

También pueden revisar sus correos:

Please Read: A special message about your MattyCollector.com experience from Digital River.

Dear MattyCollector.com Customers,

The Digital River Team has heard you loud and clear and we would like to openly address the feedback that you have provided regarding your experience on MattyCollector.com.

We realize that there have been some challenges. And we want you to know that we are fully committed to providing you not only with an easier and simpler way to manage your subscriptions to our clubs, but also an improved customer service experience. The good news is that we have already taken steps in this direction, and are planning on making even more enhancements in the coming months. Here's how…

•Shorter response times: In fact, customer service response times have been reduced by over 70% during the last few months. And based on the recent feedback from customers, we believe you are seeing the improvements as well!

•Increased emphasis on first call resolution: We've stepped up MattyCollector.com-specific training for our customer service agents so we can address your questions on your first call. This will be an ongoing focus of ours as we realize it is very important to you.

•Easier subscription management: We are pleased to announce that we will be presenting you with a fully tested and certified self-service subscription management feature in late fall of 2012, ensuring that it is fully available for our 2013 subscriptions! What does this mean? You will be able to log in to your account and manage your own subscriptions with ease. Updating your credit card, as well as your billing and shipping addresses will be simple and under your complete control. You also will be able to combine your subscriptions for one monthly shipment. (Of course, if you want to ship your subscription figures separately, you will be able to do that, too!) Our goal is to ensure that you have the tools to easily control your subscriptions via Mattycollector.com.

•Early access exclusively for subscribers: We are presenting our 2013 subscribers with all-new functionality that enables them to buy non-subscription products before they are available to the general public! We believe this will be a huge perk and an absolute bonus for subscription customers.

Together with Mattel, we are confident that the challenges that you have seen in the past will be just that… a thing of the past. In the meantime, we are looking at new ideas for collecting and addressing your feedback, such as surveys, and we will update you regularly on our progress.

We appreciate all the feedback that you, the fans, have provided and look forward to providing you with the best experience possible.

Regards,
The Digital River Team

En resumen.

- Según dicen han mejorado los tiempos de respuesta en Servicio al Cliente.
- Se ha incrementado el énfasis en la resolución de problemas cuando se llama por primera vez.
- Se creó un método mucho más fácil para manejar la suscripción, a tal punto de poder actualizar la información de tarjetas de crédito/débito y el shipping address en MattyCollector.com.
- El nuevo servicio de Early Access, para poder adquirir productos que están fuera de la suscripción días antes de estar disponibles para el público en general.

Esperemos que todo esto se cumpla y dé muchos mejores resultados, para borrar la mala reputación de Digital River.
Captain Sea Hawk
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Mensaje por Toymaster Vie Ago 03, 2012 2:45 pm

Bueh! Creo que es más que necesario éste comunicado, sobre todo ahora... ojalá sirva de algo, y sobre todo ojalá que sea cierto, jajaja!
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Mensaje por Jonh Vie Ago 03, 2012 7:08 pm

Claro, el tema es ese, esto tendrian que haberlo hecho dos meses atras, no ahora que quedan dos dias para que cierre la subs. Yo la verdad, por mas que digan esto, aun no confio en ellos.
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Mensaje por Mariano vann Grayskull Vie Ago 03, 2012 8:32 pm

Yo lo único que espero de estos conchudos es que a más tardar la semana que viene me llegue mi único pedido comprado por Matty; Horde Prime, Snake MA y Griffin; es lo único que les pido, y obvio, que los garcas de chorreo argentino cumplan con su parte también, forros!!!!!
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Mensaje por Zan Vie Ago 03, 2012 8:39 pm

Ojala que asi sea porque que pesima que es esa empresa
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Mensaje por Mer-Man Vie Ago 03, 2012 9:06 pm

Por lo que leo, al menos para mí, no encuentro tanta "revolución" en el trato a los clientes... estos puntos que expresan, deberían de haberse dado desde el inicio de la colección! Lo que me pregunto es el por qué tardan tanto en hacer movimientos de ese tipo. Digo, se trata de USA, país de "primer" mundo... y no tomaron en cuenta al cliente así desde el principio? Por favor!

Definitivamente hay alguien en Mattel demasiado codicioso... y eso, es veneno puro para la gran colección de MOTUC y por supuesto, para los coleccionistas.
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